Visite di u CEO di Mariner

ZHONGSHAN KAIYAN LIGHTING Co., LTD hè a marca più lussuosa in u campu di l'illuminazione.Semu l'agente di SPAIN MARINER in Cina.U CEO è a so squadra di Mariner anu visitatu a nostra cumpagnia.Hanu apprezzatu cù a nostra mostra cum'è un cumpagnu, è speranu di stabilisce una relazione di cooperazione più profonda.

Permettimi di presentà a marca internaziunale di a casa di lussu di Mariner.Mariner dapoi in 1983. 125 anni fà, un omu Valencia simplice è diligente, Enrique Mariner Games, hà iniziatu assai sforzi è più fantasia in l'avventura di a so vita.In u 1893, in i carrughji di Barcelona, ​​un anònimu compie una legenda di carriera di famiglia.Un seculu fà, hà purtatu i nomi di Mariner in più di 70 paesi.

L'arti unicu di i marchi di casa di lussu di Spagna Mariner, a so famiglia per cinque generazioni hè stata fiera di i successi di a famiglia.L'artighjani di u Mariner anu ereditatu a so artigianalità unica di generazione in generazione, integrate tecnulugia è prucessi novi in ​​cumbinazione cù metudi tradiziunali di cuncepimentu chì utilizanu materiali high-end in a so pruduzzione.

Mariner hè presente in e più impurtanti fiere internaziunali di decorazione in u mondu, dapoi u principiu, cum'è e fiere di Parigi, Mosca, Trieste, Padova, Genova, Francoforte, Hannover, Colonia Casablanca, Filadelfia, Stoccolma, Tokyo, Shanghai. , Beirut, Madrid,
Dubai, Milan è Valencia.A so grande natura esportatrice hà sempre fattu Mariner spiccà in u settore grazia à u sviluppu di grandi prughjetti.In ognuna di e diverse fiere, Mariner hà mostratu à u mondu e diverse cullezzione di mobili, illuminazione è elementi decorattivi.In questu modu,
Mariner mostra u so talentu annu à u focu annu, attraversu l'ultimi disinni, chì sò sempre stati assai dumandati da i clienti di Mariner.

Integremu u disignu, u produttu è u marketing focusu nantu à a persunalizazione high-end.U nostru showroom cù una superficie di 15000 metri quadrati, multicategoria, tema è scena, hè pensatu per scuntrà u serviziu One-Stop, a casa di pan, a scena completa è u cunsumu esperienziale.Hè amatu da a maiò parte di i cunsumatori, hè statu ancu sceltu cum'è unu di i primi dieci marchi di illuminazione cinese.

A47A7377A47A7415A47A7429A47A7450A47A7403A47A7372A47A7334


Tempu di Postu: Feb-27-2023

Lasciate u vostru Messaghju